Procedura reklamacji
  1. Aby wysłać sprzęt do naprawy klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego na druku udostępnionym przez sklep pod linkami formularz reklamacji dla konsumentów lub formularz reklamacji dla działalności firmy TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o.
  2. Numer reklamacji zostanie nadany w ciągu 48h (z pominięciem sobót, niedziel i świąt). Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art. 8 ust. 1 (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za uzasadnione.
  3. Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu lub opakowanie zastępcze zabezpieczające w co najmniej równoważnym stopniu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.
  4. Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
  5. Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje, opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
  6. Do reklamowanego sprzętu prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji czy został on zakupiony w firmie TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. i podlega naprawie gwarancyjnej.
  7. Pracownik serwisu ma prawo zażądać od nabywcy okazania lub dostarczenia kopii dokumentu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
  8. Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej: konsument może wysłać sprzęt na koszt firmy TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL (tylko i wyłącznie DHL, wysłany sprzęt musi być ubezpieczony) pod warunkiem, iż wcześniej zostanie poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny i przesłany na bok@i-sklep.com.pl. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany również na koszt firmy TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o.
  9. Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
  10. Dział serwisu i RMA nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.). Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od dnia wydania towaru. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy.
  11. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
  12. Serwis ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji (uznanie lub odmowa naprawy gwarancyjnej) oraz decyzję czy zostanie dokonana naprawa czy wymiana na nowy produkt. Po ustosunkowaniu się do reklamacji serwis ma kolejne 14 dni na dokonanie naprawy gwarancyjnej.


TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. - i-sklep.com.pl - SERWIS
Al. Krakowska 8A, 02-284 Warszawa, serwis@i-sklep.com.pl , tel. 798 069 069

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij