Warunki gwarancji
Spis treści
W przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć ten dokument podczas reklamowania produktu.
- Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. z siedzibą i adresem przy Al. Krakowskiej 8a, NIP: 527-272-01-36, REGON 147390613
- TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta i wyrażony w tabeli specyfikacji GPxx, nie podlega warunkom gwarancyjnym TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.
- Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie:
- po upływie okresu Gwarancji;
- w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o.;
- w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. i Producenta towaru;
- w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. i producenta towaru;
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek:
- szkodliwego promieniowania;
- jakiegokolwiek urazu mechanicznego;
- zwarcia instalacji elektrycznej;
- używania sprzętu w warunkach przemysłowych;
- nieautoryzowanej zmiany oprogramowania;
- używania nieoryginalnych podzespołów (np.: bateria);
- w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
- Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na swój koszt
- klient jest odpowiedzialny za stan przesyłki wysyłanej do reklamacji, prosimy o solidne zapakowanie
- W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. kosztów.
- TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
- Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
- Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego.
- Sprzedaż na rzecz przedsiębiorcy objęta jest 12 miesięczną rękojmią, natomiast sprzedaż na rzecz konsumenta obejmuje możliwość reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 24 miesięcy od daty wydania towaru.
- W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
TRENDS I-SKLEP Sp. z o.o
Al. Krakowska 8A
02-284 Warszawa